reklama

Nenechajte sa oklamať reklamou!

Určite každý z vás pozná reklamu na výrobky podporujúce trávenie. Reklamy v ktorých má spokojný úsmev na tvári slečny na svedomí vec tak obscénna a zároveň povznášajúca akou je jej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

kvalitná ranná stolica. Doteraz som však nepochopil, čo znamená tá žltá šípka. Jedna z podmienok tvorby reklamy je údajne že „reklama nesmie byť klamlivá". V zásade nepopieram kvalitu výrobku, iba upozorňujem na omyl, ktorý vykonal zrejme dizajnér, na čo sa následne rozvíjala chybná reklamná kampaň. Moja kritika sa týka predovšetkým šípky, ktorá je žltá, aj keď motto hovorí „zelená pre vaše zažívanie". Navyše nemyslím si že tieto farby najlepšie vystihujú priaznivé účinky výrobku. Vyriešil som tento problém s farbami a rád by som mojim (prvým) blogom oslovil tvorcov aby reklamu okamžite stiahli a upraviť ju tak, aby dávala zmysel. Dovolil som si nakresliť aj inšpirujúci návrh, ktorý možno nie je najlepší ale je aspoň očividne neklame zákazníka :D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
aktivia
aktivia 
Miroslav Teichgrab

Miroslav Teichgrab

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som týpek zo Žiliny. Študujem na VŠ a popritom získavam prax s lopatou a fúrikom. Mám rád prírodu, vedu, techniku, hudbu a občas dokonca aj knihu prečítam. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu