kvalitná ranná stolica. Doteraz som však nepochopil, čo znamená tá žltá šípka. Jedna z podmienok tvorby reklamy je údajne že „reklama nesmie byť klamlivá". V zásade nepopieram kvalitu výrobku, iba upozorňujem na omyl, ktorý vykonal zrejme dizajnér, na čo sa následne rozvíjala chybná reklamná kampaň. Moja kritika sa týka predovšetkým šípky, ktorá je žltá, aj keď motto hovorí „zelená pre vaše zažívanie". Navyše nemyslím si že tieto farby najlepšie vystihujú priaznivé účinky výrobku. Vyriešil som tento problém s farbami a rád by som mojim (prvým) blogom oslovil tvorcov aby reklamu okamžite stiahli a upraviť ju tak, aby dávala zmysel. Dovolil som si nakresliť aj inšpirujúci návrh, ktorý možno nie je najlepší ale je aspoň očividne neklame zákazníka :D
16. feb 2009 o 14:34
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 226x
Nenechajte sa oklamať reklamou!
Určite každý z vás pozná reklamu na výrobky podporujúce trávenie. Reklamy v ktorých má spokojný úsmev na tvári slečny na svedomí vec tak obscénna a zároveň povznášajúca akou je jej
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(8)
aktivia